سایت دانلود پایان نامه های رشته مدیریت

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

عنوان کامل پایان نامه :

 تاثیر تبلیغات و ابعاد برند بر قصد خرید مشتریان گلاب قمصر کاشان

قسمتی از متن پایان نامه :

– راهبردهای ارزشمند

اولین مورد به وعده تلویحی و ضمنی مدیریت سازمان جهت ارائه ترکیبی از عوامل ایجاد کننده ارزش مثل قیمت، کیفیت، عملکرد، امکان انتخاب و سایر تسهیلات به مشتری تصریح می کند. مفهوم دوم به ترکیبی از فرایند های عملیاتی، سیستم های مدیریتی،ساختارها و فرهنگ تجاری مربوط می گردد که سازمان را در ایجاد ارزش به مشتری مورد طرفداری و پشتیبانی قرار می دهد و مورد سوم سه راه متمایزی که سازمان ها به آن وسیله قادر به ایجاد ارزش و اجرای مدل عملیاتی ارزش در بازار و ارائه آن به مشتریان خواهند بود را در بر می گیرد. این راه ها به تبیین زیر هستند.

  • برتری عملیاتی: چنین سازمان هایی مثل وال مارت به دنبال ارائه محصولات با قیمت مناسب و خدمات مفید و کم ترین سردرگمی برای مشتریان هستند.
  • رهبری محصول: سازمان هایی مثل Intel و Nike به دنبال ارائه بی نظیرترین محصول در نوع خود به مشتریان می باشند و به همین خاطر در این سازمان ها نوآوری و تغییرات سریع برای حفظ جایگاه برتر در بازار محصول غیر قابل اجتناب می باشد.
  • صمیمیت با مشتری: این سازمان ها درک عمیقی از مشتریان خود دارند و خواهان ارائه بهترین راه حل به مشتری و برقراری ارتباط نزدیک با او هستند که همانند این می توان به بعضی از بانک های خصوصی تصریح نمود.انتخاب هر یک از این راهبردهای ارزشمند یک انتخاب استراتژیک رقابتی می باشد که مشتری را محور بسیاری از تصمیمات و برنامه های سازمان قرار می دهد و این انتخاب استراتژیک کوشش های سازمان را به سمت ارائه ارزش برتر به مشتریان سوق می دهد(بیک،303:2004).

با این تفاصیل «ترسی و ویرسما» عقیده دارند که رقابت مدرن دارای سه حقیقت می باشد: مشتریان متفاوت ارزش های متفاوتی طلب می کنند. سازمان ها نمی توانند در تمامی ابعاد ارزش ها، بهترین باشند آنان بایستی با در نظر داشتن گروه مشتریان منتخب خود دامنه ارزش هایی که برروی آنها تمرکز می کنند را محدود سازند، همان گونه که استاندارد ارزش ها افزایش می یابد انتظارات مشتریان نیز بالا خواهد رفت. از این رو سازمان ها برای حفظ مزیت رقابتی و پیشگامی خود بایستی مدام در ارائه ارزش به مشتری به جلو حرکت کنند(بیک،301:2004).

ارزش:
دو رهیافت مکمل در زمینه سنجش و ارزیابی ارزش هست. رهیافت اول در جستجوی ارزش دریافت شده[1]  به وسیله مشتریان کالاها و خدمات سازمان می باشد. وقتی این ارزش بهتر و بالاتر از ارزش پیشنهادی رقبای سازمان باشد فرصت موفقیت و حفظ جایگاه رقابتی سازمان در بازار فراهم می گردد.رهیافت دوم به سنجش ارزشی می پردازد که یک مشتری یا یک گروهی از مشتریان به سازمان می رسانند. در اینجا سازمان به صورت مداوم و جدی به ارتقا و حفظ مشتریان با ارزش خود می پردازد تا انگیزه خرید مجدد و وفاداری آنان را افزایش دهد و کوشش می کند مشتریان با ارزش کمتر یعنی مشتریانی با منافع کمتر برای سازمان – یا به تعبیری مشتریانی که اندازه هزینه صرف شده برای آنان بیش از منافع حاصل از مبادله با ایشان می باشد – را نیز به گروه های بالاتری از ارزش سوق دهد؛(ایوان[2]،432:2002).

2-1-12.تشخیص شخصیت برند

شخصیت برند یک مفهوم جذاب و خوش آیند در بازاریابی امروز می باشد.آکر[3]آن را به عنوان یکی از ابعاد هسته ای هویت برند و اتفاقا به عنوان نزدیکترین متغیربه فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده برای خرید توصیف کرده می باشد. ایده شخصیت واکنشی می باشد به گرایش به ارزش روابط شخصی در جامعه معاصر. آن همچنین به این ایده که روابط در زندگی اجتماعی مهم هستند، تصریح دارد.برحسب سلسله مراتب نیاز های مازلو،آن کوشش می کند تا محصولات خود را به سطوح بالاتری از رضایت نیاز، مثل تعلق ، عشق و اعتماد به نفس بالا ببرد. شخصیت برند در روش های مختلف و با ابزارهای مختلف آفریده شده می باشد.به هر حال ، همیشه ایجاد(آفریدن) شامل ارتباطات فعال همراه شرکت می باشد: شخصیت بایستی منتشر گردد تا زنده بماند. تحقیقات ارزش ویژه برند کوشش برای مطرح کردن یک ارزش به اتکاء یک برند در بازار می باشد به همان شکلی که سهام / انبارها ارزش شرکت

[1] . Pereceived value

[2] . Evans

[3] . Aaker

سوالات یا اهداف این پایان نامه : 

اهداف اصلی

تاثیر تبلیغات و ابعاد برند بر قصد خرید مشتریان گلاب قمصر کاشان

اهداف فرعی

-ارزیابی ابعاد نام و نشان تجاری گلاب قمصر کاشان از دید مشتریان

-ارزیابی آوازه برند گلاب قمصر کاشان (تبلیغات، پیشبرد فروش، تبلیغات دهان به دهان، شهرت)

-ارزیابی قصد خرید مشتریان گلاب قمصر کاشان

-ارزیابی تاثیر ابعاد نام و نشان تجاری گلاب قمصر بر قصد خرید مشتریان گلاب قمصر

-ارزیابی تاثیر در نظر داشتن نام تجاری گلاب قمصر بر قصد خرید مشتریان گلاب قمصر

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : تاثیر تبلیغات و ابعاد برند بر قصد خرید مشتریان گلاب قمصر کاشان  با فرمت ورد