سایت دانلود پایان نامه های رشته مدیریت

عنوان کامل پایان نامه :

 تاثیر تبلیغات و ابعاد برند بر قصد خرید مشتریان گلاب قمصر کاشان

قسمتی از متن پایان نامه :

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

خصوصیت ویژه برند

خصوصیت ویژه برند به یک دسته از خصوصیات انسانی که برند در ارتباط می­باشند، تصریح دارد. خصوصیت ویژه یک برند باسابقه و قدیمی این می باشد که عوامل احساسی و عاطفی وابسته به برند را قوت بخشیده و به افزایش ترجیح و قدرت توصیه و نفوذ و نهایتا توسعه اطمینان و وفاداری به برند می­پردازد(هومن،91:1384) .

–  تحریک احساسات توسط برند

برندها قادر هستند احساسات مشتریان را تحت تاثیر قرار دهند. احساسات به عنوان یک عامل موثر که در تصمیم­گیری مشتریان به ایفای تأثیر می­پردازند، شناسایی شده دارای تاثیر عمیق بر عکس­العمل مشتریان هستند. براش و آرتز اذعان داشته­اند که تحریک و تهییج احساسات در یک محیط خدماتی به ویزه خرده­فروشی، بر ارزش ادراک شده و تصمیم خرید موثر می باشد. به علاوه، تحقیقات قبلی در ارتباط با خدمات بانکی به این مهم که ارزش­های عاطفی یا احساسات از ارزش­های وظیفه­ای تداوم بیشتری دارند، تصریح شده می باشد .

– تصویر شخصی از برند

محققین به این موضوع که یک تصویر ذهنی از برند خدماتی متشکل از  مشخصه­ها، نتایج وظیفه­ای و مفاهیم نمادین مشتریان که با یک خدمت خاص مرتبط بوده، تصریح نموده­اند. خلق و ایجاد یک تصویر ذهنی مناسب به عنوان یک دارایی ناملموس برای سازمان تلقی می­گردد. پس یک برند، نیازمند یک تصویر و یک جایگاه­یابی برجسته به مقصود کسب موفقیت می باشد.

-ارزش کارمزد ادراک شده

قیمت دارای ارتباط قوی با تصویر برند بوده و شاخص قدرتمند کیفی می باشد. همچنین قیمت در تصمیم­گیری مشتریان موثر بوده زیرا که انتخاب برند توسط یک مشتری به تعادل ادراک شده بین قیمت یک خدمت و مطلوبیت آن وابسته می باشد .

–   عملیات و فعالیت خدماتی

بخش خدمات بانکی تا حد زیادی فرایند محور می باشد. به مقصود ایجاد ادراک مثبت و ماندگار در طی این تعامل، عوامل مرتبط با کیفیت این خدمات نظیر اطمینان، پاسخگویی و همدلی می­بایستی به عنوان بخش و قسمتی از تجربه مشتری در نظر گرفته شوند. عوامل مذکور می­توانند به اعتماد و اطمینان و در نهایت به رضایتمندی و وفاداری مشتریان منجر گردند. فقدان این عوامل می­تواند سطوح بالایی از عدم رضایتمندی مشتریان را ایجاد کرده و به گرایش آنها به سمت رقبا منجر منتهی گردد .

 

 

–  محیط

یک روش موثر به مقصود ملموس کردن یک برند این می باشد که در حد امکان از عناصر فیزیکی مرتبط با برند بهره گیری نمود. کراکر معتقد می باشد محیط خدمت می­تواند بر احساسات، ادراک و واکنش­های فیزیکی و فیزیولوژیک مشتریان تاثیرگذار باشد و در نتیجه بر ارزیابی­ها و رفتارهای آنها نیز موثر می­باشد. محیط فیزیکی مانند تمیزی و زیبایی تجهیزات، در دسترس بودن، چینش تجهیزات، راحت بودن صندلی و محل نشستن مشتریان، تجهیزات الکترونیک و صفحه نمایش تاثیر زیادی بر رضایتمندی مشتریان، کیفیت ادراک شده و تمایل به رجوع مجدد مشتریان و توصیه به دیگران از طرف آنها دارد.

سوالات یا اهداف این پایان نامه : 

اهداف اصلی

تاثیر تبلیغات و ابعاد برند بر قصد خرید مشتریان گلاب قمصر کاشان

اهداف فرعی

-ارزیابی ابعاد نام و نشان تجاری گلاب قمصر کاشان از دید مشتریان

-ارزیابی آوازه برند گلاب قمصر کاشان (تبلیغات، پیشبرد فروش، تبلیغات دهان به دهان، شهرت)

-ارزیابی قصد خرید مشتریان گلاب قمصر کاشان

-ارزیابی تاثیر ابعاد نام و نشان تجاری گلاب قمصر بر قصد خرید مشتریان گلاب قمصر

-ارزیابی تاثیر در نظر داشتن نام تجاری گلاب قمصر بر قصد خرید مشتریان گلاب قمصر

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : تاثیر تبلیغات و ابعاد برند بر قصد خرید مشتریان گلاب قمصر کاشان  با فرمت ورد